sâmbătă, 17 mai 2008

Editura Didactică şi Pedagogică

Nedelea, Alexandru, Marketing, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003

Nistoreanu, P.;Dinu, V.; Nedelea, Alexandru, Producţia şi comercializarea serviciilor turistice, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2004

Florescu, Constantin; Zamfir, Al.; Cătoiu, I.; Pop, Al.N.; Patriche, D.; Danciu, V.; Olteanu, V.; Balaure, V.; Emilian, R.; Stănciulescu, G., Marketing, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1994

Nedelea, Alexandru, Piaţa turistică, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003

Constantin, Marian. ; Louis, L.; Jean-Claude, M. , Marketing producţiei agroalimentare, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1997

Dardac, Nicolae. ; Basno, Cezar., Tranzacţii bursiere cu produse derivate şi sintetice, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1999

Constantin,Marian. Renzo Persona; Louis, L.; Ottone, F.; Renzo, Persona.
Marketing în agricultură, Ediţia 3, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1995

Ristea, A. ; Purcărea, T.; Tudose, C. , Distribuirea mărfurilor, Ediţia 3, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1996

Micu, Adrian; Micu, Eliza, Marketing international- mixul de marketing, Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti, 274 pag, 2005.

Micu, Adrian, Rolul strategiilor de firmă în eficientizarea transportului naval din România, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 266 pag, 2005.

Micu, Adrian, Marketing strategic, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 2004, 202 pag, 2004.

Micu, A.; Micu, A-E , Marketing-metode,concepte, aplicaţii, studii de caz, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003, 360pag.

Niciun comentariu: