Nedelea, Alexandru, Marketing, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003
Nistoreanu, P.;Dinu, V.; Nedelea, Alexandru, Producţia şi comercializarea serviciilor turistice, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2004
Florescu, Constantin; Zamfir, Al.; Cătoiu, I.; Pop, Al.N.; Patriche, D.; Danciu, V.; Olteanu, V.; Balaure, V.; Emilian, R.; Stănciulescu, G., Marketing, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1994
Nedelea, Alexandru, Piaţa turistică, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003
Constantin, Marian. ; Louis, L.; Jean-Claude, M. , Marketing producţiei agroalimentare, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1997
Dardac, Nicolae. ; Basno, Cezar., Tranzacţii bursiere cu produse derivate şi sintetice, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1999
Constantin,Marian. Renzo Persona; Louis, L.; Ottone, F.; Renzo, Persona.
Marketing în agricultură, Ediţia 3, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1995
Ristea, A. ; Purcărea, T.; Tudose, C. , Distribuirea mărfurilor, Ediţia 3, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 1996
Micu, Adrian; Micu, Eliza, Marketing international- mixul de marketing, Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti, 274 pag, 2005.
Micu, Adrian, Rolul strategiilor de firmă în eficientizarea transportului naval din România, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 266 pag, 2005.
Micu, Adrian, Marketing strategic, Editura Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 2004, 202 pag, 2004.
Micu, A.; Micu, A-E , Marketing-metode,concepte, aplicaţii, studii de caz, Editura Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003, 360pag.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu