Coman, C, Relaţii publice. Tehnici de comunicare cu presa, Ed. All, Bucureşti, 1999
Spircu, L.; alţii, Analiza statistică a datelor de marketing, Ed. All, Bucureşti, 1994
Butunoiu, George., Tehnici de vânzare, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 1998
Carp, Radu., Lazăr, Critina C.,Legislaţia achiziţiilor publice: actualizat septembrie 2003, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 2003
Moise, Zamfir. , Târgurile, expoziţiile şi convenţiile, instrumente de Marketing, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 2002
Tiţa. Nicolescu G., Regimul juridic al operaţiunilor de leasing, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 2003
Miron, Mihaela. , Comportamentul consumatorului: evoluţie, determinări, realităţi şi perspective, Ediţia 3, Ed. All, Bucureşti, 1996
Miu, Alexandru ., Studiu de piaţă, Ediţia 2, Ed. All, Bucureşti, 1999
Moise, Zamfir, Marketing prin intermediul târgurilor şi expoziţiilor, Ediţia 3, Ed. All, Bucureşti, 1997
Spircu, L. ; Calciu, M. ; Spircu, T., Analiza datelor de Marketing, Ediţia3 , Ed. All, Bucureşti, 1994
vineri, 16 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu