vineri, 16 mai 2008

Carti de marketing

Coman, C, Relaţii publice. Tehnici de comunicare cu presa, Ed. All, Bucureşti, 1999

Spircu, L.; alţii, Analiza statistică a datelor de marketing, Ed. All, Bucureşti, 1994

Butunoiu, George., Tehnici de vânzare, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 1998

Carp, Radu., Lazăr, Critina C.,Legislaţia achiziţiilor publice: actualizat septembrie 2003, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 2003

Moise, Zamfir. , Târgurile, expoziţiile şi convenţiile, instrumente de Marketing, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 2002

Tiţa. Nicolescu G., Regimul juridic al operaţiunilor de leasing, Ediţia 1, Ed. All, Bucureşti, 2003

Miron, Mihaela. , Comportamentul consumatorului: evoluţie, determinări, realităţi şi perspective, Ediţia 3, Ed. All, Bucureşti, 1996

Miu, Alexandru ., Studiu de piaţă, Ediţia 2, Ed. All, Bucureşti, 1999

Moise, Zamfir, Marketing prin intermediul târgurilor şi expoziţiilor, Ediţia 3, Ed. All, Bucureşti, 1997

Spircu, L. ; Calciu, M. ; Spircu, T., Analiza datelor de Marketing, Ediţia3 , Ed. All, Bucureşti, 1994

Niciun comentariu: