Anghel, Laurenţiu; Florescu,C.; Zaharia,R., Marketing. Probleme, cazuri, teste, Ed. Expert, Bucureşti, 1993
Ghibuţiu, Agnes, Serviciile şi dezvolatrea + de la prejudecăţi la noi orizonturi, Ed. Expert, Bucureşti, 2000
Olteanu, Valerică; Cetină, Iuliana, Marketingul serviciilor, Ed. Expert, Bucureşti, 1994
Patriche, D., Marketing industrial, Ed. Expert, Bucureşti, 1994
Olteanu, Valerică; Cetină, Iuliana, Marketingul serviciilor, Ed. Expert, Bucureşti, 1997
Moldoveanu, Maria; Valeriu, Ivan- Franc, Marketing şi cultură, Ed. Expert, Bucureşti, 1997
Riştea, Lucia A., Tehnologie comercială , Ediţia 2, Ed. Expert, Bucureşti, 2000
Jugănaru, Mariana, Marketing internaţional, Ed. Expert, Bucureşti, 2007
Stan, Cătălin S., Excelenţa în vânzări- premise, experienţe, perspective, Ed. Expert, Bucureşti, 2007
Moldoveanu, Maria, Marketing şi cultură, Ed. Expert, Bucureşti, 2008
Riştea, Lucia A., Marketing. Crestomaţie de termen şi concepte, Ed. Expert, Bucureşti, 2007
Anton, Vasile., Marketing internaţional, Ed. Expert, Bucureşti, 2007
Purcărea, Teodor. , Marketing: evoluţii, experienţe, dezvoltări conceptuale, Ed. Expert, Bucureşti, 2002
Jugănaru, Mariana, Teorie şi practică în cercetarea de Marketing, Ediţia 3, Ed. Expert, Bucureşti, 1998
Ristea, ; Tudose, C. ; Ioan, F., Tehnologie comercială, Ediţia 3, Ed. Expert, Bucureşti, 1996
sâmbătă, 17 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu