sâmbătă, 17 mai 2008

Cărţi de marketing

Anghel, Laurenţiu; Florescu,C.; Zaharia,R., Marketing. Probleme, cazuri, teste, Ed. Expert, Bucureşti, 1993

Ghibuţiu, Agnes, Serviciile şi dezvolatrea + de la prejudecăţi la noi orizonturi, Ed. Expert, Bucureşti, 2000

Olteanu, Valerică; Cetină, Iuliana, Marketingul serviciilor, Ed. Expert, Bucureşti, 1994

Patriche, D., Marketing industrial, Ed. Expert, Bucureşti, 1994

Olteanu, Valerică; Cetină, Iuliana, Marketingul serviciilor, Ed. Expert, Bucureşti, 1997

Moldoveanu, Maria; Valeriu, Ivan- Franc, Marketing şi cultură, Ed. Expert, Bucureşti, 1997

Riştea, Lucia A., Tehnologie comercială , Ediţia 2, Ed. Expert, Bucureşti, 2000

Jugănaru, Mariana, Marketing internaţional, Ed. Expert, Bucureşti, 2007

Stan, Cătălin S., Excelenţa în vânzări- premise, experienţe, perspective, Ed. Expert, Bucureşti, 2007

Moldoveanu, Maria, Marketing şi cultură, Ed. Expert, Bucureşti, 2008

Riştea, Lucia A., Marketing. Crestomaţie de termen şi concepte, Ed. Expert, Bucureşti, 2007

Anton, Vasile., Marketing internaţional, Ed. Expert, Bucureşti, 2007

Purcărea, Teodor. , Marketing: evoluţii, experienţe, dezvoltări conceptuale, Ed. Expert, Bucureşti, 2002

Jugănaru, Mariana, Teorie şi practică în cercetarea de Marketing, Ediţia 3, Ed. Expert, Bucureşti, 1998

Ristea, ; Tudose, C. ; Ioan, F., Tehnologie comercială, Ediţia 3, Ed. Expert, Bucureşti, 1996

Niciun comentariu: