Balaure, Virgil; Adăscăliţei, V.; Bălan, C.; Boboc, Şt.; Cătoiu, I.; Olteanu, V.; Pop, N. Al.; Teodorescu, N., Marketing, Ediţia 2, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
Balaure, Virgil; Popescu, Ioana Cecilia; Şerbănică, Daniel; Vegheş, Călin, Tehnici promoţionale. Probleme, analize, studii de caz, Ed. Uranus, Bucureşti, 1999
Balaure, Virgil, Maketing , Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
Balaure, Virgil, Marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000
Cătoiu, Iacob, Cercetări de marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
Cătoiu, Iacob; Bălan,C; Onete, B; Popescu, Ioana Cecilia; Vegheş, C, Cercetări de marketing. Probleme şi studii de caz, Ed. Uranus, Bucureşti, 1997
Cătoiu, Iacob; Bălan, Carmen; Onete, Bogdan; Popescu, Ioana Cecilia; Vegheş Călin, Metode şi tehnici utilizate în cercetările de marketing. Aplicaţii, Ed. Uranus, Bucureşti, 1999
Cătoiu, Iacob; Virgil, Balaure, Proiectarea cercetărilor de marketing , Ed. Uranus, Bucureşti, 2000
Cătoiu, Iacob; Virgil, Balaure, Metode şi tehnici de culegere şi analiză a informaţiilor în cercetările de marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000
Cetină, Iuliana; Brandabur, Raluca; Constantinescu, Mihaela, Marketingul serviciilor - teorie şi aplicaţii, Ed. Uranus, Bucureşti, 2006
Olteanu, Valerică, Marketingul serviciilor - teorie şi practică, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
Olteanu, Valerică, Marketingul serviciilor, Ediţia 2, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000
Vegheş, Călin, Marketing direct , Ed. Uranus, Bucureşti, 2003
Pop, Al.N.; Dumitru, I., Marketing internaţional, Ed. Uranus, Bucureşti, 2001
joi, 22 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu