joi, 22 mai 2008

Cărţi de marketing

Balaure, Virgil; Adăscăliţei, V.; Bălan, C.; Boboc, Şt.; Cătoiu, I.; Olteanu, V.; Pop, N. Al.; Teodorescu, N., Marketing, Ediţia 2, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002

Balaure, Virgil; Popescu, Ioana Cecilia; Şerbănică, Daniel; Vegheş, Călin, Tehnici promoţionale. Probleme, analize, studii de caz, Ed. Uranus, Bucureşti, 1999

Balaure, Virgil, Maketing , Ed. Uranus, Bucureşti, 2002

Balaure, Virgil, Marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000

Cătoiu, Iacob, Cercetări de marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002

Cătoiu, Iacob; Bălan,C; Onete, B; Popescu, Ioana Cecilia; Vegheş, C, Cercetări de marketing. Probleme şi studii de caz, Ed. Uranus, Bucureşti, 1997

Cătoiu, Iacob; Bălan, Carmen; Onete, Bogdan; Popescu, Ioana Cecilia; Vegheş Călin, Metode şi tehnici utilizate în cercetările de marketing. Aplicaţii, Ed. Uranus, Bucureşti, 1999

Cătoiu, Iacob; Virgil, Balaure, Proiectarea cercetărilor de marketing , Ed. Uranus, Bucureşti, 2000

Cătoiu, Iacob; Virgil, Balaure, Metode şi tehnici de culegere şi analiză a informaţiilor în cercetările de marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000

Cetină, Iuliana; Brandabur, Raluca; Constantinescu, Mihaela, Marketingul serviciilor - teorie şi aplicaţii, Ed. Uranus, Bucureşti, 2006

Olteanu, Valerică, Marketingul serviciilor - teorie şi practică, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002

Olteanu, Valerică, Marketingul serviciilor, Ediţia 2, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000

Vegheş, Călin, Marketing direct , Ed. Uranus, Bucureşti, 2003

Pop, Al.N.; Dumitru, I., Marketing internaţional, Ed. Uranus, Bucureşti, 2001

Niciun comentariu: