sâmbătă, 17 mai 2008
Cărţi de marketing
Popescu, Ioana Cecilia, Comunicare în marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2001
Catoiu, Iacob; Bălan, Carmen, Cercetări de marketing, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
Popescu, Ioana Cecilia, Comunicare în marketing: concepte, tehnici, strategii, Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
Dumitru, Ionel, Marketing strategic: o abordare în perspectiva globalizări, Ed. Uranus, Bucureşti, 2004
Adăscăliţei, Virgil, Tehnici comerciale moderne: marketingul spaţiilor de vânzare, Ed. Uranus, Bucureşti, 2000
Dobrescu, EmilianGrigorescu, AdrianaBob, Constantin, Marketingul afacerilor publice şi private, Ed. Uranus, Bucureşti, 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu