Bacali, Laura , Promovarea marketingului în managementul românesc, Ed. Economică, Bucureşti, 1999
Maxim, Emil ; Toader,Gherasim, Marketing, Ed. Economică, Bucureşti, 2000
Brăşanu, Gheorghe ; Pricop, Mihai , Managementul aprovizionării şi desfacerii , Ed. Economică, Bucureşti, 1996
Cătoiu, Iacob; Teodorescu, Nicolae, Comportamentul consumatorului: teorie şi practică, Ed. Economică, Bucureşti, 1997
Dumitru, Patriche , Economie comercială, Ed. Economică, Bucureşti, 1998
Scurtu,Viorel ., Banchmarking- teorie şi aplicaţii, Ed. Economică, Bucureşti, 2005
Pandelica, Amalia, Companii multinaţionale. Strategii de marketing, Ed. Economică, Bucureşti, 2001
Stancu, Stelian, Competiţia pe piaţă şi echilibrul economic, Ed. Economică, Bucureşti, 2006
Danciu, Victor, Marketing strategic competitiv. O abordare internaţională., Ed. Economică, Bucureşti, 2006
Moşteanu,Tatiana , Preţuri, echilibrul concurenţial şi bunăstare socială, Ed. Economică, Bucureşti, 2006
Cetină, Iulia; Dobresc, Emanuel, Strategii de marketing bancar, Ed. Economică, Bucureşti, 2005
miercuri, 21 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu