miercuri, 21 mai 2008

Cărţi de marketing

Bacali, Laura , Promovarea marketingului în managementul românesc, Ed. Economică, Bucureşti, 1999

Maxim, Emil ; Toader,Gherasim, Marketing, Ed. Economică, Bucureşti, 2000

Brăşanu, Gheorghe ; Pricop, Mihai , Managementul aprovizionării şi desfacerii , Ed. Economică, Bucureşti, 1996

Cătoiu, Iacob; Teodorescu, Nicolae, Comportamentul consumatorului: teorie şi practică, Ed. Economică, Bucureşti, 1997

Dumitru, Patriche , Economie comercială, Ed. Economică, Bucureşti, 1998

Scurtu,Viorel ., Banchmarking- teorie şi aplicaţii, Ed. Economică, Bucureşti, 2005

Pandelica, Amalia, Companii multinaţionale. Strategii de marketing, Ed. Economică, Bucureşti, 2001

Stancu, Stelian, Competiţia pe piaţă şi echilibrul economic, Ed. Economică, Bucureşti, 2006

Danciu, Victor, Marketing strategic competitiv. O abordare internaţională., Ed. Economică, Bucureşti, 2006

Moşteanu,Tatiana , Preţuri, echilibrul concurenţial şi bunăstare socială, Ed. Economică, Bucureşti, 2006

Cetină, Iulia; Dobresc, Emanuel, Strategii de marketing bancar, Ed. Economică, Bucureşti, 2005

Niciun comentariu: