Chelcea, Septimiu, Metoologia cercetării sociologice:metode cantitative şi calitative, Ed. Economică , Bucureşti, 2001
Florescu, Constantin; Mâlcomete Petru; Pop, Nicolae Alexandru, Marketing - Dicţionar explicativ, Ed. Economică , Bucureşti, 2003
Ionescu, Gh.Gh., Marketizarea, Democratizarea şi etica afacerilor, Ed. Economică , Bucureşti, 1997
Niculescu, M., Diagnostic global strategic, Ed. Economică , Bucureşti, 1998
Pop, Nicolae Alexandru; Andronov, Evangueliy; Kouzmanova, Mariana Lefter Constantin, Marketing strategic, Ed. Economică , Bucureşti, 2000
Zaiţ, Adriana, Elemente de marketing direct, Ed. Economică , Bucureşti, 2000
Popescu, Adina C., Marketing, Ed. Economică , Bucureşti, 2002
Meghişan, Gh.; Nistorescu, T., Bazele marketingului, Ed. Economică , Bucureşti, 1998
Danciu, Victor, Marketing internaţional - de la tradiţional la global, Ed. Economică , Bucureşti, 2001
Danciu, Victor, Marketing internaţional , Ed. Economică , Bucureşti, 1998
miercuri, 21 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu